Σύμφωνα με τον Gareth Knight οι Τέκτονες , τουλάχιστον για να είναι συνειδητοί και ολοκληρωμένοι τέκτονες , πρέπει να είναι συνδεδεμένοι με  την μυστικιστική τους κληρονομιά. Γιαυτό και αυτός τους ονόμασε Τέκτονες του φεγγίτη για να καταδείξει την επαφή τους  με τους ουράνιους κόσμους.

Εξάλλου αν αναζητήσουμε τον πρώτο τέκτονα μάλλον θα καταλήξουμε στον πρώτο εκείνο άνθρωπο που γύρισε τα μάτια του και ατένισε τον έναστρο ουρανό της νύκτας. Μια προσπάθεια να δει και να ερμηνεύσει  τις σχέσεις των πραγμάτων με τα γεγονότα της ημέρας.  Ίσως , γιατί αδδ:. μου απλά εκφράζω μια προσωπική γνώμη , μπορούν να ερμηνευθούν τα σύμβολα του Ήλιου και της Σελήνης  που βρίσκονται επάνω από την έδρα του Σεβ:. στην Ανατολή.

Άραγε όταν ο Ηράκλειτος διατύπωνε το » ΕΔΙΖΗΣΑΜΗΝ ΕΜΕΩΥΤΟΝ – Εξερεύνησε τον εαυτό σου » δεν είναι μια προτροπή προς τον μυημένο να προσπαθήσει να ανακαλύψει τον μυστικό λόγο Ουρανoύ και Γης; Ένας ναός που ορθώνεται στη γη αλλά η κατεύθυνση και το βλέμμα του Τέκτονα πρέπει να είναι στραμμένο προς τον ουρανό;

Δεν είναι αυτή η οπτική πάνω στην οποία ο νεόφυτος καλείται να αρχίσει την οικοδόμηση του εσωτερικού του ναού που πρέπει να διαθέτει σοφία , ισχύ και κάλλος ώστε να περιέλθει αφενός σε κατάσταση αρμονίας και αφετέρου να είναι στερεός;

Είναι πρόδηλο ότι το μήνυμα του Ηράκλειτου προς τον κάθε Τέκτονα δεν είναι άλλο παρά η κίνηση του πνεύματος. Όπως κάθε κίνηση στην φύση παράγει ενέργεια έτσι και ο κάθε τέκτονας καλείται να γίνει μια ενέργεια που συμμετάσχει , ενεργά και συνειδητά στο γίγνεσθαι του Σύμπαντος.

Ας μην λησμονούμε ότι  οι συνάξεις των Τεκτόνων είναι συνεδρίες. Δεν είναι συνεδριάσεις. Ειδοποιός διαφορά τους είναι  σε αυτές  λαμβάνει χώρα επίκληση Αοράτων Δυνάμεων οι οποίες καλούνται να επενεργήσουν μυστηριακώς για την τέλεση του σκοπού για τον οποίο συγκαλείται η συγκεκριμένη μυσταγωγική συνάθροιση.

Στο βιβλίο του «Το βάθος του Τεκτονισμού», που εκδόθηκε το 1912 , ο  Όσβαλντ Βίρθ είναι συγκλονιστικός και αποκαλυπτικός συνάμα.

Κατά το άνοιγμα των εργασιών του 1ου κιόλας βαθμού, ερωτώμενος παρά του Σεβασμίου περί του ΠΩΣ μπορούμε να βρούμε το Φως, ο δεύτερος Επόπτης καταλήγει συμπεραίνοντας «… και ιδίως, εναρμονίζοντες τον εαυτόν μας προς τον Παγκόσμιον Ρυθμόν.»

Τι καλείται ο Τέκτονας να κάνει; Μα να αποχωριστεί τα μέταλλα που τον περιορίζουν και να ενδυθεί το αόρατο ενεργειακό ένδυμα του Παγκοσμίου Ρυθμού. Τη θεία εκείνη ροή. Mια επενέργεια τέτοιου τύπου που θα τον καταστήσει ,κατόπιν κατάλληλης προπαρασκευής φυσικά, ικανό να μεθέξει της υπερβατικής γνώσεως της θείας θελήσεως, όταν αυτή του αποκαλυφθεί.

Θα ήθελα να κλείσω με τον ορισμό της Dion Fortune για την μαγεία και τον σκοπός αυτής. Αυτός δεν είναι άλλος παρά να επιφέρει αλλαγές στην συνείδηση.

Όταν λοιπόν ο Τέκτονας ανέλθει στην συνειδησιακή κατάσταση του Τέκτονα του Φεγγίτη ,τότε και μόνο τότε, ο Μ.Α.Τ.Σ. έρχεται να συνδράμει. Χαράσσοντας το σχέδιο όχι σε μια εγωική , επιλεκτική και  πρόσκαιρη μνήμη του μυαλού του αλλά αλλά σε εκείνη της ελευθέρας μετάλλων Ψυχής ή Ουσίας του.

Τα παραπάνω αποτελούν μια προσωπική γνώμη που στηρίχθηκε φυσικά σε αναζήτησεις και άλλων αδδ:. και σας ζητώ να συγχωρήσετε τις όποιες ατέλειες των λαξευθέντων λίθων μου.

Για το tektonismos.net

ΘΔ:.

 

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here